Pagalba globėjams (rūpintojams) ir įvaikintojams
Paslaugos apibūdinimas
Paslauga susideda iš atrankos, konsultavimo, mokymų, pagalbos ir paslaugų organizavimo, teikimo, suteikiant žinių ir kompetencijų, reikalingų auginant globojamus (rūpinamus), prižiūrimus ir įvaikintus vaikus.
Paslaugos gavėjai – vaikus globojantys (rūpinantys), prižiūrintys ar įvaikinę asmenys bei besirengiantys globėjais (rūpintojais), budinčiais globotojais, įtėviais ar šeimynų dalyviais tapti asmenys.
Paslauga teikiama neatlygintinai.
Paslaugos teikimo principai
Teikiant paslaugą vadovaujamasi principais, apibrėžiančiais paslaugų teikimo specifiką: viešojo administravimo principais, gero valdymo principais ir kokybiško asmenų aptarnavimo principais.
- Su įvardintais asmenų aptarnavimo principais susipažinti galite: www.telsiai.lt
Paslaugos kokybės parametrai
- Paslauga bus suteikta per 5 d. d. nuo prašymo suteikti paslaugą gavimo institucijoje dienos;
- Visus asmenis aptarnausime kokybiškai (asmenų apklausos balų vidurkis per metus sudaro 5 ir daugiau balo);
Paslaugos standarto įgyvendinimo rodikliai
- Matuojama asmenų, kuriems paslauga buvo suteikta greičiau nei per 5 d.d., dalis
- Vertinamas asmenų pasitenkinimas - >5 balai
- Apklausta besikreipiančių asmenų dalis, proc. – 40 proc.
Paslaugos standarto kokybės vertinimas
TRSA susisiekia su Asmenimis jiems suteikus paslaugą:
- Atsiuntus elektroninę grįžtamojo ryšio formą (paslaugos prašyme nurodytu el. paštu).
- Susisiekus telefonu (prašyme nurodytu telefono numeriu).
Įvertinti paslaugą bet kuriuo metu taip pat galima užpildžius asmenų pasitenkinimo anketą savivaldybės internetiniame puslapyje www.telsiai.lt