2022-05-17
Atnaujinimo data: 2022-09-14
Spausdinti
Psichologinės (psichosocialinės) paslaugos
Paslaugos apibūdinimas
Tai pagalba vaikams, išgyvenantiems krizę ar patyrusiems traumuojančius emocinius išgyvenimus apimanti socialinę, psichologinę, psichoterapinę pagalbą, sielovadą, taip pat pagalbą įveikiant priklausomybes nuo psichoaktyviųjų medžiagų, lošimų ir kt.
Paslauga teikiama neatlygintinai 20 val. per metus.
Paslaugos teikimo principai
Teikiant paslaugą vadovaujamasi principais, apibrėžiančiais paslaugų teikimo specifiką: viešojo administravimo principais, gero valdymo principais ir kokybiško asmenų aptarnavimo principais.
- Su įvardintais asmenų aptarnavimo principais susipažinti galite: www.telsiai.lt
Paslaugos kokybės parametrai
- Paslauga bus suteikta per 5 d. d. nuo prašymo suteikti paslaugą gavimo institucijoje dienos;
- Visus asmenis aptarnausime kokybiškai (asmenų apklausos balų vidurkis per metus sudaro 5 ir daugiau balo);
Paslaugos standarto įgyvendinimo rodikliai
- Matuojama asmenų, kuriems paslauga buvo suteikta greičiau nei per 5 d.d., dalis
- Vertinamas asmenų pasitenkinimas - >5 balai
- Apklausta besikreipiančių asmenų dalis, proc. – 40 proc.
Paslaugos standarto kokybės vertinimas
TRSA susisiekia su Asmenimis jiems suteikus paslaugą:
- Atsiuntus elektroninę grįžtamojo ryšio formą (paslaugos prašyme nurodytu el. paštu).
- Susisiekus telefonu (prašyme nurodytu telefono numeriu).
Įvertinti paslaugą bet kuriuo metu taip pat galima užpildžius asmenų pasitenkinimo anketą savivaldybės internetiniame puslapyje www.telsiai.lt